Tuesday, February 26, 2008

ran out of school today and will be on ML tomorrow;D

hahas and i'm feeling so lazy to upload all the pictures that i've taken today, significantly those which i've taken with mitang today

haha okays so i shall post maybe later when i'm feeling more hardworking to upload my pictures

for now, byebye;D

林宥嘉/背影

三公分阳光/三公分空气/堵在眼前像一面玻璃/挡住了你表情/剩下只有脚印/he……/一直向前走/走不完距离/一直向后退不出回忆/很高兴有心事/帮我困住自己/你头发上淡淡青草香气/变成了风才能和我相遇/你的目光蒸发成云/再下成雨我才能够靠近/感谢我不可以住进你的眼睛/所以才能拥抱你的背影/有再多的遗憾/用来牢牢记住/不完美的所有美丽/感谢我不可以拥抱你的背影/所以才能变成你的背影/躲在安静角落/不用你回头看/不用珍惜/我怀里所有温暖的空气/变成风也不敢和你相遇/我的心事蒸发成云/再下成雨却舍不得淋湿你/躲在安静角落/如果你回头看/不用在意

No comments: